Зовні відрізнити оновлений V-Class від попередника можна по новому передньому бамперу з повітрозабірником по всій ширині кузова. Також, зміни торкнулися радіаторної решітки вена. Машини у модифікаціях Avantgarde та Exclusive шедро оздоблені хромом, а у AMG Line виділяється спортивний стайлінг.
В салоні з҆ явилися нові дефлектори вентиляційних отворів, які схожі на ті, що використовуються в легкових моделях бренду. Оформлення панелі приладів стало більш стильним та сучасним, але віртуальний кокпіт і досі відсутній. В цілому, хотілося б відмітити покращення якості матеріалів оздоблення, що помітно неозброєним оком.
Головні зміни виявилися під капотом Mercedes V-Class і це не може не радувати. На зміну застарілому дизельному двигуну об'ємом 2,1 л приходить новий 2-літровий мотор під індексом OM 654. На відміну від старого силового агрегату він легший та обладнаний сучасним навісним обладнанням. Економія палива у нового мотора скадає біля 13%, до того ж він не такий гучний як колишній дизель. В парі з двигуном агрегатується 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей 9G-Tronic.
На презентації новачка було анансовано лише дві версії вена - V 250 d та V 300 d. Перша має двигун потужністю 190 к.с. та 440 Нм крутного моменту, а друга форсований варіант того ж мотора на 240 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/год триває 9,5 або 7,9 секунд. Максимальна швидкість найпотужнішого V-Class скадає 220 км/год. Середня витрата палива становитиме біля 5 літрів на кожні 100 км пробігу. Повний привід 4Matic пропонуватимуть за додаткову плату. Цікаво, що у березні цього року очікується поява електричного концепту на базі вена під назвою Mercedes Vision EQV. У Європі вже стартували замовлення на рестайлінговий V-Class за ціною від 37 тисяч євро за базову версію пасажирської моделі…